Tilaus- ja maksuehdot

Voimassa 1.6.2021 alkaen

Tapahtumakauppa.fi verkkokauppa

Wiisas Crew Oy (y-tunnus 3143265-8) ylläpitää verkkokauppaa, joka myy tapahtumien pääsylippuja, Wiisas Crew Oy:n suoratoistopalveluiden katseluoikeuksien ryhmälippuja sekä yritysten tai yhdistyksien fani- ja kannatustuotteita. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron perustuen myyjän arvonlisäverovelvollisuuteen. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä mahdollisesti ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta Sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja maksuehtoihin. Jos olet tilauksen yhteydessä luonut asiakastilin, voit koska tahansa pyytää meitä poistamaan tilisi.

Tilausvahvistukset

Hyväksyttyään ja maksettuaan tilauksen, Asiakas saa sähköpostiinsa ilmoituksen tilauksen vahvistumisesta.

Toimitustavat

Tapahtumien pääsyliput toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiin. Ryhmälippujen tilaukset käsitellään manuaalisesti ja alennuskoodi Wiisas Crew Oy:n suoratoistopalveluihin toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiin. Fani- ja kannatustuotteet toimittaa tuotteita myyvä yritys tai yhdistys pääasiallisesti tilaajaa lähimpänä sijaitsevaan postipisteeseen.

Tapahtumien pääsyliput

Lipun oston yhteydessä Asiakkaan tulee aina tarkistaa lipun ja tapahtuman tiedot. Lähtökohtaisesti maksettuja lippuja ei vaihdeta eikä palauteta jälkikäteen. Tapahtumakauppa.fi verkkokaupan erikoisluvalla lippu voidaan vaihtaa tai palauttaa. Tapahtumajärjestäjä, yritys tai yhdistys eivät korvaa kadonneita pääsylippuja. Mikäli Asiakas kadottaa oman pääsylippunsa, voi hän ilmoittaa tästä Tapahtumakauppa.fi verkkokaupan asiakaspalveluun ja lippu voidaan tapauskohtaisen harkinnan mukaisesti toimittaa uudestaan siten, että alkuperäinen lippu mitätöidään.

Lain mukaan tapahtumajärjestäjä vastaa aina tapahtumastaan sekä sen mahdollisesta peruuntumisesta tai muutoksesta esityspäivään tai -aikoihin. Näin ollen peruuntuneen tai siirtyneen tapahtuman tiedottamisesta vastaa ensisijaisesti tapahtumanjärjestäjä, joka informoi asiasta sähköpostitse tai tekstiviestitse niitä Asiakkaita, jotka ovat antaneet kyseiset yhteystietonsa lipun oston yhteydessä. Asiakas on itse velvollinen tarkastamaan sähköpostistaan tai tekstiviesteistään onko tapahtuma peruuntunut. Muut tapahtumaan liittyvät tiedot (esim. soittoaika, ikäraja, aukioloaika) löytyvät tapahtuman sivuilta.

Tapahtumajärjestäjä tekee päätöksen lippurahojen palauttamisesta esimerkiksi tapahtuman peruuntuessa. Mikäli Asiakkaalle tehdään palautus tapahtumajärjestäjän päätöksen mukaisesti, ei Asiakkaan maksamaa palvelumaksun osuutta palauteta. Palvelumaksu on sisällytetty verkkokaupassa näkyvään hintaan ja vaihtelee 1 – 3 euron välillä, sisältäen arvonlisäveron 24%. Lipun voi myydä eteenpäin omalla vastuulla.

Tapahtumien erikoisliput ja ostorajoitukset

Mikäli tapahtumaan on saatavilla erityishintaisia lippuja (kuten eläkeläis-, opiskelija- tai muita vastaavia alennuslippuja) on lipunhaltijan varauduttava esittämään alennukseen oikeuttava todistus tapahtuman sisäänkäynnin yhteydessä. Mikäli tapahtumassa on ostorajoitus, on tapahtumajärjestäjällä oikeus peruuttaa myynti ja mitätöidä ostorajoituksen ylittävät liput tilauksesta.

Suoratoistopalvelun tilausten peruutukset

Asiakkaalla on mahdollisuus peruuttaa tilaus viimeistään yhtä (1) vuorokautta ennen suoratoistopalvelun näytöksen, ohjelman tai ohjelmakokonaisuuden alkua, ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen info [ät] tapahtumakauppa.fi tai puhelimitse numeroon +358 45 7834 8381.

Kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti Asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa tekemäänsä Palvelun tilausta sen jälkeen, kun Wiisas Crew Oy:n suoratoistopalvelussa on aktivoinut katseluoikeuden ja ohjelma on katsottavissa, tai kun Palvelun toimittaminen on muulla tavoin Asiakkaan suostumuksen perusteella aloitettu.

Kannatustuotteiden palautukset / peruutukset

Tuotepalautukset Asiakas hoitaa itse tuotteita myyvälle yritykselle tai yhdistykselle. Toimituskuluja ei palauteta, ellei palautuksen syy johdu virheellisestä tuotteesta. Muutoin palautuksen toimituskulut maksaa Asiakas.

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä ilman mitään erityisiä syitä. Jos tuotetta on ehditty käyttää, sitä ei voi enää palauttaa. Maksettu summa hyvitetään 14 päivän kuluessa maksuvälineelle, jolta alkuperäinen maksu on tehty ja kuittikopio on liitettynä palautukseen. Muistathan, että palauttamasi tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, alkuperäisessä pakkauksessaan ja käyttämätön. Mikäli palautuksessa ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai tuote on huonossa kunnossa Asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 30% – 50% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

Mikäli haluat perua tilauksen, se on tehtävä ennen kuin tuote on lähetetty. Maksunpalautus tehdään sille maksuvälineelle, jolta alkuperäinen maksu on tehty. Peruaksesi tilauksen olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen info [ät] tapahtumakauppa.fi.

Tilauksen noutamatta jättäminen postipisteestä ei ole palautus tai peruutus. Mikäli tuote palautuu lähettäjälle, on Asiakas velvollinen maksamaan uudelleen lähetyksen.

Reklamaatio

Kaikki toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydetään tekemään mahdollisimman pian asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen info [ät] tapahtumakauppa.fi tai puhelimitse numeroon +358 45 7834 8381. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Maksaminen ja maksuehdot

Kun valitset verkkokaupan maksutavaksi verkkomaksun, maksunvälittäjänä toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksu tapahtuu valitsemasi maksutavan tarjoamalla sivulla. Kun maksat verkkomaksulla, Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle.

Maksunvälittäjän tiedot ja lisätietoja maksutavasta:
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Kun valitset verkkokaupan maksutavaksi pankki- tai luottokorttimaksun, maksunvälittäjänä toimii Stripe, joka on turvallinen ja helppo maksutapa. Pankki- ja luottokorttimaksuissa veloitamme 2% toimituskulun. Maksu tapahtuu verkkokaupan sivuilla suoraan eikä sinua ohjata toiseen palveluun. Kun maksat Stripen tarjoamalla pankki- tai luottokorttimaksulla, hyväksyt Stripen ehdot, jotka löydät täältä. Maksun vastaanottajana näkyy Wiisas Crew Oy.