TAPAHTUMAKAUPPA.FI
LIPPU HUKASSA?

TAPAHTUMALIPPUJEN UUDELLEENLÄHETYS


Täytä alla oleva lomake ja asiakaspaspalvelu lähettää lipun / liput uudelleen sähköpostiisi. Sähköpostiosoitteesi on oltava sama, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi. Tilausnumero ei ole pakollinen, mutta se helpottaa huomattavasti asiakaspalveluamme. Tilausnumero löytyy saamastasi tilausvahvistus sähköpostista. Maksuviite ei ole pakollinen, mutta helpottaa maksutapahtuman vahvistamista. Jos et ole saanut Paytrail:ilta maksuviitettä sähköpostilla, niin tämä löytyy verkkopankin maksutapahtumasta.

Huomioithan vielä seuraavat asiat:
– Lippu tulee erillisellä sähköpostilla kuin tilausvahvistus.
– Mikäli lipunmyynti on ruuhkautunut, liput saattavat tulla muutaman minuutin viiveellä.
Tarkista viestit mainokset-, tarjoukset- ja roskapostikansiosta.
GMAIL käyttäjillä liput ovat usein mainokset tai tarjoukset kansiossa.
OUTLOOK / LIVE käyttäjillä liput eivät joskus näy puhelinsovelluksilla, mutta tietokoneella tai selaimella näkyvät normaalisti.
– Verkkopankeissa on joskus häiriöitä ja maksu on voitu veloittaa tililtäsi, mutta vahvistus ei välity järjestelmäämme. Tarkista tällöin verkkopankista Paytrail maksuviite ja lisää se lomakkeelle.


Näkyy verkkopankin maksutapahtumassa
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

TILAA UUTISKIRJE

Tilaamalla uutiskirjeen saat tuoreimpia tietoja tapahtumista ja fanituotteista!