TAPAHTUMAKAUPPA.FI
LIPPU HUKASSA?

TAPAHTUMALIPPUJEN UUDELLEENLÄHETYS


Täytä alla oleva lomake ja asiakaspaspalvelu lähettää lipun / liput uudelleen sähköpostiisi. Sähköpostiosoitteesi on oltava sama, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi. Tilausnumero ei ole pakollinen, mutta se helpottaa huomattavasti asiakaspalveluamme. Tilausnumero löytyy saamastasi tilausvahvistus sähköpostista. Maksuviite ei ole pakollinen, mutta helpottaa maksutapahtuman vahvistamista. Jos et ole saanut Paytrail:ilta maksuviitettä sähköpostilla, niin tämä löytyy verkkopankin maksutapahtumasta.

Huomioithan vielä seuraavat asiat:
– Lippu tulee erillisellä sähköpostilla kuin tilausvahvistus.
– Mikäli lipunmyynti on ruuhkautunut, liput saattavat tulla muutaman minuutin viiveellä.
Tarkista viestit mainokset-, tarjoukset- ja roskapostikansiosta.

Maksu veloitettu maksuvälineeltä, mutta tilauksen tila on epäonnistunut / peruttu / odottaa maksua:
Verkkopankeissa, pankki- tai luottokorteilla on joskus häiriöitä heidän palveluissa ja maksu on voitu veloittaa maksuvälineeltä, mutta vahvistus ei välity järjestelmäämme. Odota 1-3 arkipäivää ja tilauksesi pitäisi muuttua järjestelmässämme onnistuneeksi sekä liput tulevat sähköpostiisi automaattisesti. Mikäli tilauksen tila ei muutu kolmessa (3) arkipäivässä onnistuneeksi, tarkista tällöin verkkopankista Paytrail maksuviite / pankki- tai luottokortilta Stripe maksuviite ja lisää se alla olevalle lomakkeelle.


Näkyy verkkopankin / pankki- tai luottokortin maksutapahtumassa
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.